„Include:2024.06.28.” változatai közötti eltérés

Innen: bridzs
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez
Nincs szerkesztési összefoglaló
Nincs szerkesztési összefoglaló
1. sor: 1. sor:
== Elemzés ==
== Elemzés ==
* 1: rejtély, hogyan csinálja meg a gép-Dél a 3NT-t. Persze van 3 pikk, 3 kőr, 2 káró és 1 treff ütése, csak ehhez a pikket és a kőrt 2-2-szer kell asztalról hívni, és csak egy lemenet van… A {{káró}}A, {{káró}}9 körbeengedés után 3 káró ütés van, de továbbra is csak egy asztali lemenet, és ha Kelet üt a {{káró}}Q-val, kizárt, hogy ne hívjon treffet…
* 1: rejtély, hogyan csinálja meg a gép-Dél a 3NT-t. Persze van 3 pikk, 3 kőr, 2 káró és 1 treff ütése, csak ehhez a pikket és a kőrt 2-2-szer kell asztalról hívni, és csak egy lemenet van… A {{káró}}A, {{káró}}9 körbeengedés után 3 káró ütés van, de továbbra is csak egy asztali lemenet, és ha Kelet üt a {{káró}}Q-val, kizárt, hogy ne hívjon treffet… +11 IMP.
* 4: a gép-partnerünk nem vette fel a 4{{kőr}}-t, pedig meg lehet csinálni: kézből aduzni a {{kőr}}A, {{kőr}}Q hívásával. Ezzel még egy többlet lemenet is lesz az asztalra a pikk impasszhoz. Ilyenkor bezzeg nem látja mind a 4 lapot… A szűrhöz az kellett, hogy a partner ne üsse meg az asztal szingli {{treff}}K-át. Rejtély, miért.
* 4: a gép-partnerünk nem vette fel a 4{{kőr}}-t, pedig meg lehet csinálni: kézből aduzni a {{kőr}}A, {{kőr}}Q hívásával. Ezzel még egy többlet lemenet is lesz az asztalra a pikk impasszhoz. Ilyenkor bezzeg nem látja mind a 4 lapot… A szűrhöz az kellett, hogy a partner ne üsse meg az asztal szingli {{treff}}K-át. Rejtély, miért. -11 IMP.
* 7: a másik asztalon 6{{treff}}-et csináltak ellenünk. Ehhez egyrészt kell a treff impassz, amit 9 adu mellett nem szoktunk megadni. Másrészt kell az is, hogy az ellenfél lehívja a {{pikk}}A-t, másképp van egy káró kiadó is. Nem szabad felvenni: nem tehetünk róla. -13 IMP.

A lap 2024. június 29., 17:56-kori változata

Elemzés

  • 1: rejtély, hogyan csinálja meg a gép-Dél a 3NT-t. Persze van 3 pikk, 3 kőr, 2 káró és 1 treff ütése, csak ehhez a pikket és a kőrt 2-2-szer kell asztalról hívni, és csak egy lemenet van… A A, 9 körbeengedés után 3 káró ütés van, de továbbra is csak egy asztali lemenet, és ha Kelet üt a Q-val, kizárt, hogy ne hívjon treffet… +11 IMP.
  • 4: a gép-partnerünk nem vette fel a 4-t, pedig meg lehet csinálni: kézből aduzni a A, Q hívásával. Ezzel még egy többlet lemenet is lesz az asztalra a pikk impasszhoz. Ilyenkor bezzeg nem látja mind a 4 lapot… A szűrhöz az kellett, hogy a partner ne üsse meg az asztal szingli ♣K-át. Rejtély, miért. -11 IMP.
  • 7: a másik asztalon 6♣-et csináltak ellenünk. Ehhez egyrészt kell a treff impassz, amit 9 adu mellett nem szoktunk megadni. Másrészt kell az is, hogy az ellenfél lehívja a ♠A-t, másképp van egy káró kiadó is. Nem szabad felvenni: nem tehetünk róla. -13 IMP.